(YO83) Pawanmuktasana

teorie pawanmuktasana

Seriile de Pawanmuktasana sunt printre cele mai importante grupuri de practici, având un efect profund asupra corpului și minții. Sunt unelte folositoare pentru meținerea sănătății, prevenirea și tratarea diferitelor afecțiuni.

Pawan – înseamnă ”vânt” / ”prana” (energia vitală);
Mukta – înseamnă ”a elibera”.
Asana – înseamnă ”postură” a corpului.

Pawanmuktasana reprezintă un grup de asane care înlătură blocajele ce previn curgerea fluidă, liberă a energiei în corp și minte.

Sunt 3 serii:

Prima serie care este gândită pentru eliminarea tensiunilor și blocajelor din articulațiile corpului;
– A doua serie este pentru întărirea sistemului digestiv și înlăturarea blocajelor din zona abdominală;
– A treia serie este pentru îmbunătățirea fluxului de energie în corp, eliminarea blocajelor de la nivelul spatelui, activează plămânii și inima și îmbunătățește funcționarea glandelor endocrine.

Pentru o practică yoga eficientă, este recomandat la început să se facă timp de câteva luni în mod regulat aceste serii, pentru pregătirea corpului la toate nivelurile.

Durata: < 30 min
Dificultate: începător
Intensitate: redusă
Ritm:
Anatomie:
Starea indusă:

Trebuie sa fii autentificat pentru a vedea intregul continut.