(YO105) Pawanmuktasana – Seria 3

Postura din pawanmuktasana 3

Grupul de asanas din această serie este pentru îmbunătățirea fluxului de energie din corp și pentru ruperea nodurilor neuro-musculare.

Seria aceasta:

  • Elimină blocajele energetice de la nivelul coloanei;
  • Stimuleză plămânii și inima;
  • Îmbunătățește funcționarea glandelor endocrine;
  • Folositoare pentru cei cu vitalitate scăzută, pentru cei cu rigiditate la nivelul spatelui;
  • Benefică pentru probleme menstruale;
  • Tonifică mușchii și organele din zona pelvisului;
  • Poate fi practicată după sarcină, pentru refacerea tonusului mușchilor slăbiți.

Seria Pawanmuktasana 3 poate fi practicată de toți cei care au o stare fizică și de sănătate bună. În caz de probleme de sănătate (mai ales afecțiuni ale spatelui, cum sunt herniile de disc sau sciatica, afecțiuni ale genunchilor și hipertensiune arterială), se recomandă consultul medicului înainte de a începe aceste exerciții.

Se abordează treptat, cu atenție și răbdare.

Spor la practică 😉

Durata: 30 - 50 min
Dificultate: începător
Intensitate: medie
Ritm: lent
Anatomie: spate + coloană, organe interne, bațe + umeri, abdomen, ariculații, șolduri
Starea indusă: flexibilitate și deschidere, bună dispoziție






Trebuie sa fii autentificat pentru a vedea intregul continut.