Hatha Yoga terapeutică – pentru spondiloză cervicală

asana yoga pentru flexibilitatea spatelui

Am adunat în această clasă cele mai eficiente exerciții din yoga pentru spondiloza cervicală și alte afecțiuni legate de vertebrele acestei zone (umeri blocați / rigizi, tendința de a dezvolta cocoașă, tensiuni în zona gâtului).

Folosim și mantre (mantra AUM / OM), tehnică de respirație / pranayama (Nadi Shodhana), iar la sfârșit arăt și o metodă prin care putem să corectăm postura corpului și să evităm ”gârbovirea” atunci când stăm la birou, folosind centura de yoga.

În această sesiune avem nevoie de o centură de yoga.

ATENȚIE! În cazurile de spondiloză cervicală avansată, care produce durere și disconfort mărit și nu se pot efectua aceste posturi și exerciții fără a provoca durere, este necesar consult de specialitate (cerut sfatul medicului) și cel mai probabil o practică yoga terapeutică personalizată, creată în urma unei consultații private.

Spor la practică!

Durata: 60 min
Dificultate: începător
Intensitate: redusă
Ritm: lent
Anatomie: spate + coloană, piept + inimă, bațe + umeri, ariculații
Starea indusă: energie, flexibilitate și deschidere






Trebuie sa fii autentificat pentru a vedea intregul continut.