Sahasrara Chakra – Activare, Energizare, Echilibrare

YO65 Postura yoga activare sahasrara

Sahasrara Chakra, denumita si ”Lotusul cu o mie de petale”, este centrul subtil energetic suprem al fiintei. Se spune ca este ”poarta catre Divinitate”, pentru ca uneste constiinta umana cu Constiinta Universala, Divina sau ”Sursa de Lumina”.

Stimularea si activarea Chakrei Coroanei ne permite sa ne amintim ca suntem parte din ceva mult mai mare decat noi insine. Cand pasim in afara ”dramei” vietii noastre si avem o perspectiva mai larga asupra lucrurilor, cand ne amintim ca suntem toti interconectati intre noi si cu tot ce exista, atunci vom putea oferi lumii darurile noastre unice si vom putea contribui la o lume mai buna. Atunci traim cu recunostinta, credinta si incredere in loc de teama, anxietate, frica.

La acest nivel suntem ghidati de puterea superioara, pe care o simtim atat din interior cat si din exterior.

Energizarea si echilibrarea acestei chakre ajuta la mentinerea intr-o perfecta stare de armonie atat a corpului fizic cat si a intregului sistem nervos, care va fi foarte bine vitalizat, plin de energie, puternic, sanatos si echilibrat, fiind capabil de eforturi intelectuale si spirituale mari.

Folosim Bija Mantra AUM (OM), asociata atat chakrei supreme cat chakrei mintii. AUM este o modalitate de a exprima ceea ce nu poate fi explicat – notiunea de constiinta suprema, nelimitata. Aceasta mantra are un efect extraordinar in fiziologia noastra si ne ajuta sa cultivam armonia si integrarea.

Atunci când toți centrii noștri energetici sunt activi și echilibrați, noi ne putem bucura de o viață sănătoasă și armonioasă.

Durata: 60 min +
Dificultate: începător > mediu
Intensitate: redusă
Ritm: lent
Anatomie: spate + coloană, bațe + umeri, picioare, ariculații
Starea indusă: energie, calm și liniște interioară, echilibru și armonie, siguranță/stabilitate






Trebuie sa fii autentificat pentru a vedea intregul continut.

Intra →

Hatha Yoga pentru sanatatea coloanei si a spatelui

banner hatha yoga pentru coloana

Această secvență este recomandată tuturor, pentru menținerea sănătații coloanei și întărirea spatelui.

Cuprinde exercitii si posturi pentru toate zonele coloanei – cervicala, toracica, lombara-sacrala si exercitii de intarire a musculaturii spatelui pe toata lungimea.

Se poate practica de oricine, nu are contraindicatii. Singura mentiune este pentru cei care au probleme mai severe la genunchi, sa ajusteze postura asezata in asa fel incat sa fie confortabila pentru genunchi si pot sa foloseasca o patura peste saltea la miscarile din sprijin pe genunchi.

Se exerseaza regulat, pentru mentinere si chiar zilnic de catre cei care au unele probleme la nivelul spatelui.

Clasa cu nivel de intensitate scazut.

Trebuie sa fii autentificat pentru a vedea intregul continut.

Intra →