Vinyasa – CLASA 9 (30min)

banner vinyasa yoga

O practică yoga perfectă pentru dimineata sau in orice moment al zilei ai nevoie de mai multa energie. In acelasi timp crestem flexibilitatea si exploram starea de echilibru – fizic si mental.

Clasa cu nivel de intensitate mediu.

Trebuie sa fii autentificat pentru a vedea intregul continut.

Intra →

Yoga de seara – CLASA 1 (30 min)

yoga de seara

Ne acordam 30 de minute pentru a face yoga acasa, pentru a ne destinde corpul, pentru a calma mintea si sistemul nervos si pentru a ne pregati pentru un somn de calitate.

Incepem lejer din postura copilului, acordam atentie spatelui prin miscari naturale ale corpului ce ne destind muschii si decomprima vertebrele, apoi intindem bine tot corpul cu posturi in picioare care scot tensiunile afara si incheiem practica la sol, cu usoare inversiuni pentru a scoate afara oboseala din corp, pentru a pune limfa in miscare si a hrani organele cu o portie generoasa de oxigen.

Garantat vom dormi ca niste bebelusi dupa aceasta jumatate de ora de yoga acasa.

Clasa cu nivel de intensitate redus.

Trebuie sa fii autentificat pentru a vedea intregul continut.

Intra →

Svadhisthana Chakra

banner chakra yoga

Chakra Sacrala este lacasul ego-ului. Mai este cunoscuta ca fiind centrul placerii, al emotiilor, al senzualitatii si sexualitatii, al creativitatii si al relationarii cu cei din jur.

Cand chakra sacrala este echilibrata, avem sentimentul de bunastare, de abundenta, placere si bucurie. Cand este dezechilibrata, putem experimenta instabilitate emotionala, frica de schimbare, disfunctii sexuale, depresie, dependente.

In aceasta practica urmarim sa ne conectam cu corpul nostru si cu emotiile noastre, concentrandu-ne atentia pe Chakra Sacrala si pe senzatiile pe care asanele le pot scoate la suprafata.

Atunci când toți centrii noștri energetici sunt activi și echilibrați, noi ne putem bucura de o viață sănătoasă și armonioasă.

Clasa cu nivel de intensitate scazut.

Trebuie sa fii autentificat pentru a vedea intregul continut.

Intra →

Yoga pentru intarire – CLASA 1

yoga pentru intarire

Pe langa flexibilitate, mobilitate, relaxare si echilibrare, avem nevoie si de partea de intarire. Este important sa avem un corp puternic, rezistent si plin de vitalitate.

Incepem progresiv, din culcat pe spate, constientizandu-ne corpul, simtindu-l si pregatindu-l pentru posturi mai solicitante, de intarire.

Intarim mijlocul trunchiului, bratele, picioarele, umerii, articulatiile, muschiul psoas (muschiul sufletului).

Clasa cu nivel de intensitate mediu.

Trebuie sa fii autentificat pentru a vedea intregul continut.

Intra →