Yoga de DUMINICA

yoga zilnic - duminica

Duminica este despre relaxare, rasfat si reincarcarea bateriilor. De aceea prefer si va recomand o practica yin yoga, pasiva, in care sa ne tratam corpul cu blandete. Ii dam corpului timp sa se intinda si sa ne transmita ce are nevoie, iar noi ne luam timp sa-l ascultam si sa fim prezenti pentru el.

Exercitiile si posturile de azi sunt destinate sa intinda si sa mobilizeze articulatiile de la nivelul picioarelor, sa intinda muschii si tesuturile conjunctive si sa elimine tensiunile din straturile profunde ale corpului.

Efectele la sfarsitul clasei sunt de destindere si multumire.

Clasa cu nivel de intensitate redus.

Trebuie sa fii autentificat pentru a vedea intregul continut.

Intra →

Vinyasa – CLASA 8 (30min)

banner vinyasa yoga

O clasa de yoga pentru zilele cand ai doar 30 de minute la dispozitie, dar vrei sa aduci bucuria, energia si entuziasmul sa faca parte din ziua ta.

Exploram variante ale posturii Razboinicul Linsitit (Shanti Virabhadrasana) si ale Semilunii (Anjaneyasana), ne deschidem pieptul, intindem bratele, umerii, si spatele. Ne intarim in variante ale posturii Plansei (Kumbakhasana) si incheiem in Postura copilului (Balasana).

Clasa cu nivel de intensitate mediu.

Trebuie sa fii autentificat pentru a vedea intregul continut.

Intra →

Yoga de SAMBATA

yoga zilnic - sambata

Va invit sa ne incepem ziua si weekend-ul cu aceasta clasa in care ne concentram in special asupra picioarelor si soldurilor. Crestem progresiv de la posturi din culcat pe spate, la posturi in picioare si apoi din nou la sol. Intindem muschii posteriori si interiori ai picioarelor, muschii spatelui, deschidem zona interioara a soldurilor si doar putin activam focul interior pentru a pune energia in miscare.

Efectele la sfarsitul clasei sunt de spatiu, calm si relaxare.

Clasa cu nivel de intensitate redus spre mediu.

Trebuie sa fii autentificat pentru a vedea intregul continut.

Intra →

Muladhara Chakra

banner chakra yoga

Prin aceasta practica urmarim sa conectam corpul nostru fizic cu cel subtil, ducand atentia si constientizarea in Chakra Radacina – Muladhara Chakra, la baza coloanei vertebrale. Asanele si exercitiile din aceasta clasa ne ajuta sa activam, sa energizam si sa echilibram centrul nostru primar, fundatia fiintei. Atunci cand aceasta chakra este armonizata, simtim vitalitate, energie, forta, stabilitate, si avem parte de crestere. Cand este in dezechilibru, putem experimenta lene, inertie, egoism, nesiguranta si frica.

Atunci cand toti centrii nostri energetici sunt activi și echilibrati, noi ne putem bucura de o viata sanatoasa si armonioasa.

Clasa cu nivel de intensitate scazut.

Trebuie sa fii autentificat pentru a vedea intregul continut.

Intra →