Chakra Sacrala – Imi iubesc corpul

logo facebook live

Clasa s-a tinut Live* pe data de 29 Aprilie 2020. E in continuare accesibila aici pentru abonatii Yoga cu Anto.
*Clasele yoga Live au o calitate audio/video mai slabă decât cele înregistrate.

Prana sau energia vitala a corpului nostru subtil se misca prin corp prin mii de canale energetice (nadis-uri).
La intersectia nadis-urilor principale, de-a lungul coloanei vertebrale, sunt asa numitele chakre (roti), centri energetici principali ai corpului subtil.
Sunt 7 Chakre principale – sisteme complexe de emisie si receptie (rezonatori). Cu ajutorul asanelor (posturilor yoga), urmarim sa stimulam, sa activam si sa echilibram chakrele si sa curatam nadis-urile, pentru a permite energiei vitale sa curga libera prin corp.

Svadhisthana Chakra este cea de a doua chakra, localizata in zona sacrala a coloanei vertebrale. Ea este asociata cu emotiile, placerea, pasiunea, senzatiile, sexualitatea si senzualitatea.

Echilibrarea chakrei placerii ne ajuta sa crestem energia creatoare si sa renuntam la a mai cara ”bagaje” din trecut. Provocarile la acest nivel sunt furia, ura, gelozia, lăcomia, violența, lenea, cruzimea, frica, neîncrederea, răzbunarea, invidia, dorința și mândria;

Atunci cand toti centrii nostri energetici sunt activi si echilibrati, noi ne putem bucura de o viata sanatoasa si armonioasa.

In aceasta clasa vom aborda posturi de yoga si exercitii pentru activarea, energizarea si echilibrarea chakrei sacrale (Svadhisthana Chakra). Ne vom conecta cu elementul APA si vom folosi mantra ”Imi iubesc corpul”.

Trebuie sa fii autentificat pentru a vedea intregul continut.

Intra →

Morning Yoga – Energie si Vitalitate

logo facebook live

Clasa s-a tinut Live* pe data de 25 Aprilie 2020. E in continuare inregistrata pe Facebook si e accesibila aici pentru abonatii Yoga cu Anto.
*Clasele yoga Live au o calitate audio/video mai slabă decât cele înregistrate.

Dimineata este unul din momentele cele mai potrivite pentru Yoga:

– Practica yoga de dimineata ne trezeste tot corpul, pune sangele in miscare si ne pregateste pentru ziua care urmeaza;
– Mintea este mai clara si mai calma dimineata si practicand yoga in aceasta perioada din zi, ne ajuta sa mentinem aceasta stare a mintii pentru o perioada mai lunga din zi;
– Exercitiile de respiratie ne cresc capacitatea pulmonara, dar ne si mentin starea de spirit ridicata si starea de atentie necesara pentru activitatile zilei;
– Suntem mai constienti si mai atenti la ce mancam pe parcursul zilei, reusind chiar sa eliminam unele pofte sau ciuguleli / mici rontaieli intre mese;
– Yoga de dimineata sustine energia si rezistenta corpului pe timpul activitatilor zilei si pana seara.

Va astept cu drag sa practicam impreuna, de acasa.

Trebuie sa fii autentificat pentru a vedea intregul continut.

Intra →

Vinyasa – CLASA 4

banner vinyasa yoga

O clasa pentru flexibilitatea coloanei prin indoiri ale coloanei inspre inapoi si deschiderea pieptului. Extindem coloana gradat prin secvente de posturi repetitive de la mai putin intens inspre extinderi din ce in ce mai ample. Intindem bratele, umerii si pieptul. Respiram constient, stabil si ne miscam cu intentie pe ritmul respiratiei.

Clasa cu nivel de intensitate mediu. Potrivita pentru cei cu un nivel mediu de practica yoga.

Se practica pe stomacul gol (minim 2 ore dupa ultima masa).

Trebuie sa fii autentificat pentru a vedea intregul continut.

Intra →